Fructele si legumele proaspete ar trebui sa se regaseasca in alimentatia noastra zilnica, daca vrem un organism sanatos. Sa aflam care sunt beneficiile piersicilor asupra organismului!

Antioxidanti

Piersicile sunt bogate in antioxidanti, care activeaza radicalii liberi, compusi de care organismul nostru are nevoie. Antioxidantii previn imbatranirea prematura si aparitia mai multor boli cronice.

Calorii

O piersica are aproximativ 70 de calorii si putine grasimi. Acest lucru ajuta la mentinerea unei greutati corporale ideale, de aceea atunci cand trebuie sa iei o gustare, piersicile sunt cea mai buna alegere.

Minerale

Fiecare piersica contine 333 de miligrame de potasiu, mineral care ajuta la reglarea tensiunii arteriale si la impiedicarea dezvoltarii pietrelor la rinichi. In plus, piersicile mai contin si magneziu, fosfor, zinc, mangan, calciu si fier, elemente nutritive ce consolideaza sistemul osos si ajuta la o buna functionare a creierului.

Fibre

Pe langa mineralele continute, piersicile sunt bogate si in fibre, care iti asigura o digestie mai buna, te fereste de constipatie si ajuta la reglarea colesterolului din organism. In plus, consumul de piersici reduce riscul dezvoltarii bolilor de inima.

Vitamine

Piersicile au peste 10 vitamine, dintre care cele mai importante sunt:

  • vitamina A, esentiala pentru o vedere buna;
  • vitamina C, care este un antioxidant puternic;
  • vitamina E, un aliat al coagularii sangelui;
  • vitamina K.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *