3 moduri de a combate un stil de viata sedentar

In ultimul an, pandemia COVID19 a facut mai greu pentru oameni sa ramana activi. Deoarece majoritatea dintre noi petrecem mai mult timp decat de obicei acasa si sali de sport si centre de fitness inchise sau care functioneaza pe o capacitate limitata pentru a incetini raspandirea virusului, se poate simti adesea ca stilurile noastre de viata devin din ce in ce mai sedentare. Fie ca pierdeti vizitele regulate la sala pentru a va antrena sau pur si simplu nu va miscati corpul la fel de mult ca si cum ati face daca nu ati ramane acasa, un stil de viata sedentar poate avea un impact negativ atat asupra sanatatii fizice, cat si pe cea mentala. Vestea buna este ca mentinerea nivelurilor de activitate ridicate si combaterea unui stil de viata sedentar si a efectelor sale este inca posibila, chiar si atunci cand esti blocat acasa.

1. Iesiti pentru plimbari

Desi mersul la sala ar putea sa nu fie cea mai sigura optiune pentru multi oameni chiar acum, iar mai multe sali de sport nu mai sunt deschise publicului ca urmare a pandemiei, vestea buna este ca exista un risc foarte scazut de a prinde COVID19 in aer liber spatiu. Iesirea la plimbari in aer liber este o modalitate buna de a petrece ceva timp in afara casei in timpul blocarilor si va va incuraja sa va miscati mai mult corpul in timp ce primiti aer proaspat. Daca aveti norocul de a locui aproape de un parc sau spatiu verde, iesirea la o scurta plimbare in fiecare zi poate face diferenta in ceea ce priveste sanatatea si bunastarea dumneavoastra .

2. Incercati o rutina de antrenament la domiciliu

Avand din ce in ce mai multi oameni care lucreaza de acasa si petrec mai mult timp decat de obicei in casele lor, numarul resurselor disponibile pentru a ne ajuta sa ramanem in forma si sa fim activi in interior este in crestere. Astazi puteti gasi o multime de videoclipuri de antrenament, aplicatii si alte resurse utile pentru a va ajuta sa puneti la punct o rutina de antrenament acasa care functioneaza pentru dvs. chiar daca nu aveti o multime de echipamente de fitness la domiciliu. Exista aplicatii pe care le puteti gasi pentru a va vorbi prin diferite exercitii de la intinderi pana la ridicarea greutatilor acasa, dar cu siguranta intindeti mai intai quad-urile pentru a evita ranirea.

3. Investiti in echipamente pentru exercitii la domiciliu

Daca preferati sa faceti miscare folosind echipamentul pe care l-ati gasi in mod normal la sala, vestea buna este ca puteti obtine tot felul de optiuni concepute pentru casa dvs. Puteti obtine biciclete de exercitii care se indeparteaza atunci cand nu sunt utilizate, ceea ce face adaugarea ideala la casa dvs. si aceasta este o modalitate excelenta de a va deplasa in timpul in care in mod normal ati sta pe canapea uitandu-va la televizor.

Chiar acum, criza COVID19 ne-a determinat pe multi dintre noi sa traim un stil de viata mai sedentar decat de obicei, cu salile de sport inchise si oamenii fiind rugati sa ramana acasa cat mai mult posibil. Cu toate acestea, vestea buna este ca exista inca cateva modalitati distractive de a va deplasa in timp ce va protejati de COVID19.